تجربه خلق یک برند به‌یادماندنی!

نگاه مخاطب، دروازه اصلی ذهن اوست، و راز به یاد ماندنی شدن، توجه به نگاه مخاطب است

ادامه دهید تا بیشتر بگوییم!

آمار و ارقام چه می گویند؟

1 – ذهن انسان، تصاویر را 60.000 برابر سریع‌تر از متن پردازش می کند.

2 – 32% از مارکترها معتقدند محتوای تصویری نقش اصلی را در بازاریابی محتوایی ایفا می کند.

3 – در شبکه‌های اجتماعی، پست‌های حاوی تصاویر 5 برابر تعامل بیشتری از مخاطبان دریافت می‌کند.

4 – استفاده از تصاویر مرتبط در محتوای متنی، احتمال یادآوری محتوا را (بعد از 3 روز) %55 افزایش میدهد.

5 – در شبکه‌های اجتماعی محتوای بصری 40 برابر بیشتر از محتوای بدون تصویر به اشتراک گذاشته میشود.

محتوای تصویری چه ارزشی ایجاد می کند؟

بهترین ابزار برای روابط عمومی 

تصاویر بهترین ابزار برای برقراری ارتباط به ساده ترین شکل ممکن هستند.

موثر در بهینه سازی صفحات

تصاویر اختصاصی در بهینه سازی برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارند.

موثر در افزایش فروش

تصاویر مناسب برای محصولات، تاثیر شگفت آوری در افزایش فروش دارد.

داستان تصویری برند شما

تصاویر یکپارچه در رسانه ها، برندینگ و وفاداری مشتریان را متحول می کند.

خدمات ما

با مهمترین خدمات ما در زمینه تولید محتوای تصویری آشنا شوید

اینفوگرافی

شما را با یکی از جذاب ترین انواع محتوای بصری آشنا می کنیم. اینفوگرافی بهترین تجربه از محتوا را در مقابل کاربر قرار میدهد. اگر میخواهید کاربران خود را با محتوای جذاب و طبقه بندی شده در قالب اینفوگرافی خوشحال کنید، ما می توانیم این نوع محتوا را به صورت اختصاصی برای کسب و کارتان تهیه کنیم.

تصویرسازی

تفاوتی ندارد که محتوای تصویری مورد نظر قرار است در شبکه اجتماعی منتشر شود یا به عنوان یک پوستر در صفحات وبسایت ها قرار بگیرد. ما در زمینه تولید محتوای گرافیکی بهترین تجربه را برای شما ایجاد می کنیم. شما احتمالا به چیزی فراتر از یک طراح نیاز دارید. با ما در ارتباط باشید!

عکاسی محصول

عکاسی فقط ثبت تصاویر با یک دوربین عکاسی نیست. استفاده از تجهیزات مناسب، نورپردازی و اصولی که باید در ثبت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند تنها برخی از مواردی هستند که تفاوت خدمات عکاسی حرفه ای با عکاسی مبتدی نشان می دهند.

ترکیب تاثیرگذاری هستیم!

آرمین خیراندیش

آرمین خیراندیش

مدیر خلاقیت

نیلوفر احمدی

نیلوفر احمدی

سرپرست طراحی

امین غلامی

امین غلامی

عکاس و فیلمبردار

مهدی رئوف

مهدی رئوف

استراتژیست محتوا

چطور پروژه ها را پیش می بریم؟

1 - با ما ارتباط برقرار کنید و از اهداف خود برای شروع پروژه بگویید.

با استفاده از راه های برقراری ارتباط (شماره تماس، صفحه تماس با ما یا فرم زیر) با ما ارتباط برقرار کنید و از نیازها و دغدغه های کسب و کار خود در زمینه بازاریابی محتوایی برای ما بگویید.

2 - جلسه‌ای حضوری یا اسکایپی خواهیم داشت.
در این مرحله جلسه ای حضوری یا اسکایپی برگزار می کنیم تا بیشتر در مورد جزئیات پروژه صحبت کنیم و نیازها و اهداف کسب و کار را به طور دقیق شناسایی کنیم. 
3 - برای شما طرح و برنامه پیشنهادی می‌فرستیم.
پروپوزالی برای شما تهیه و ظرف چند روز ارسال می کنیم تا از راه‌حل ها، طرح ها و برنامه ریزی مورد نظر ما برای پیشبرد پروژه مطلع شوید. 
4 - برنامه ریزی و هماهنگی های لازم انجام شده و فرآیند پروژه آغاز می‌شود.

پروژه در محدوده زمانی تعیین شده انجام خواهد شد و نتیجه برای مشتری ارسال خواهد شد. شما می توانید آن را تایید کنید یا یکبار برای انجام تغییرات مورد نیاز بازگردانید.

برای آغاز همکاری آماده‌اید؟ از فرم زیر شروع کنید

9 + 7 =